CONTACTMOGELIJKHEDEN
- per e-mail: klachten@brandmr.nl
- telefonisch: 088 – 01 88 405
- per post:
Brandmeester BV t.a.v. het Klachtenbureau
Oude Middenweg 17
2491 AC Den Haag
Wil je voor een goede behandeling van je klacht ook het volgende vermelden:
- je naam, telefoonnummer en e-mailadres
- je dossier- of polisnummer
- een duidelijke omschrijving van je klacht
- je verwachting van Brandmeester
Wij reageren binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Dan kun je een klacht indienen bij één van de onderstaande klachtenloketten.
Soort rechtshulpverlener
Jurist
Klachtenloket
Commissie Consumentenzaken
Regeling
https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/CON-reglement.pdf
Soort rechtshulpverlener
Advocaat
Klachtenloket
- Commissie Advocatuur
- Deken van Orde van Advocaten
Regeling
Soort rechtshulpverlener
NIVRE-expert
Klachtenloket
Commissie Consumentenzaken of Klachtenloket NIVRE
Regeling
https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/NIVZ-reglement.pdf
Om onze dienstverlening te verbeteren, registreren wij alle klachten en de uitkomst daarvan. Wij vinden transparantie belangrijk. Daarom geven wij graag inzicht in de klachten die wij ontvangen en de afloop ervan. Natuurlijk is dit overzicht geanonimiseerd. Bekijk hier onze de klachtenrapportage van 2022.