Klachtenregeling BrandMR Letselschade

Brandmeester Letselschade doet er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen en je belangen zo goed mogelijk te behartigen. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Lees dan hier meer over onze klachtenregeling.

CONTACTMOGELIJKHEDEN

  • per e-mail: klachten@brandmr.nl
  • telefonisch: 088 – 01 88 405
  • per post:
    Brandmeester BV t.a.v. het Klachtenbureau
    Oude Middenweg 17
    2491 AC Den Haag

Wil je voor een goede behandeling van je klacht ook het volgende vermelden:

  • je naam, telefoonnummer en e-mailadres
  • je dossier- of polisnummer
  • een duidelijke omschrijving van je klacht
  • je verwachting van Brandmeester

Wij reageren binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Dan kun je een klacht indienen bij één van de onderstaande klachtenloketten.

Rechtshamer

Soort rechtshulpverlener
Jurist

Klachtenloket
Commissie Consumentenzaken

Regeling
https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/CON-reglement.pdf

Advocaat met papier

Soort rechtshulpverlener
Advocaat

Klachtenloket

  1. Commissie Advocatuur
  2. Deken van Orde van Advocaten

Regeling

  1. https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/ADV-reglement.pdf
  2. https://www.advocatenorde.nl/de-advocaat/klacht-over-een-advocaat
Pleister

Soort rechtshulpverlener
NIVRE-expert

Klachtenloket
Commissie Consumentenzaken of Klachtenloket NIVRE

Regeling
https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/NIVZ-reglement.pdf

Om onze dienstverlening te verbeteren, registreren wij alle klachten en de uitkomst daarvan. Wij vinden transparantie belangrijk. Daarom geven wij graag inzicht in de klachten die wij ontvangen en de afloop ervan. Natuurlijk is dit overzicht geanonimiseerd. Bekijk hier onze de klachtenrapportage van 2022.